002601 Verco Verco

Infectvagin, globulki dopochwowe, 10 sztuk

wyrób medyczny

Skład

Jedna globulka zawiera: hydrolizat kolagenu, glikolowy ekstrakt ze skrzypu polnego, poliheksametylen biguanidu (poliheksanid, PHMB), kwas mlekowy, woda oczyszczona.

Kategoria terapeutyczna

Wyrób medyczny do stosowania dopochwowo

Wskazania

Leczenie pomocnicze chorób zapalnych pochwy o różnej etiologii, w tym bakteryjnych, grzybiczych i mieszanych, atrofii i dystrofii pochwy oraz zapalenia szyjki macicy i ektopii szyjki macicy (nadżerki).

Ze względu na właściwości wiązania cząsteczek wody globulki Infectvagin zalecane są po leczeniu metodami fizycznym(elektrokoagulacja, laseroterapia, krioterapia) lub w przypadku występowania suchości pochwy w okresie po menopauzalnym, również przy występowaniu krwawień.Globulki Infectvagin zawierają hydrolizat kolagenu i wyciąg ze skrzypu polnego,dzięki czemu sprzyjają procesom gojenia i reepitalizacji (odbudowy) nabłonka,natomiast PHMB oraz kwas mlekowy przywracają fizjologiczne pH, zapobiegając namnażaniu się drobnoustrojów chorobotwórczych.

Sposób użycia

Przed użyciem i po użyciu globulek należy dokładnie umyć dłonie. Globulkę należy aplikować wieczorem przed snem. Wyciągnąć globulkę z blistra, oddzielić dwa końce opakowania, wyciągnąć globulkę i włożyć ją głęboko do pochwy.

Środki ostrożności

Wszystkie czynności należy przeprowadzić ostrożnie, aby nie zgnieść globulki. Globulki o nadmiernie miękkiej konsystencji, wynikającej z ekspozycji na ciepło, nie tracą swoich właściwości. W celu przywrócenia pożądanej konsystencji zaleca się włożyć globulkę do lodówki na tak długo jak to konieczne.

Ostrzeżenia

Produkt należy stosować dopochwowo. W testach klinicznych wykazano, że nie ma on właściwości uczulających. W przypadku wystąpienia niepożądanych reakcji, należy zaprzestać stosowania produktu i skonsultować się z lekarzem.

Poliheksametylen biguanidu (poliheksanid, PHMB) jest uznawany za rzadki alergen, ze wskaźnikiem uwrażliwienia równym 0,5% w populacji niewyselekcjonowanej. Jeśli wystąpią reakcje wskazujące na alergiczne zapalenie skóry należy przerwać stosowanie globulek i skonsultować się z lekarzem.

Chronić przed dziećmi
.

Nie stosować produktu po upływie daty ważności. Produkt przechowywać za dala do źródeł ciepła, w temperaturze poniżej 25°C. Po użyciu opakowanie odpowiednio zutylizować.

Przeciwwskazania

Nadwrażliwość na składniki produktu. Stosowanie  produktu w czasie ciąży lub przez dłuższy okres musi odbywać się pod kontrolą lekarza.

Nie używać produktu,jeśli występuje nadwrażliwość na polihehsametylen biguanidu lub na podobne substancje.

Działania niepożądane

Nie są znane działania niepożądane po zastosowaniu produktu.

WYŁĄCZNY DYSTRYBUTOR
:

VERCO S.A.

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 5, lok. 6U 01-015 Warszawa

Inne produkty w kategorii VERCO: