1) Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
2) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
3) Odbiór w punkcie odbioru.
1) płatność za pobraniem,
2) płatność przelewem na konto sklepu,
3) płatności elektroniczne.
Udzielimy Ci odpowiedzi w sposób odpowiadający sposobowi przesłania reklamacji, tj. listem poleconym na podany w reklamacji adres albo za pomocą wiadomości e-mail, na adres e-mailowy podany w reklamacji lub z którego została przesłana reklamacja, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Rękojmia:
Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Ci produktu bez wad. W przypadku wystąpienia wady zakupionego w sklepie towaru masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Taką reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres magazynu:
Bm5 Bartosz Malinowski
ul. Kopijników 73B,
03-274 Warszawa
lub adres e-mail sklepu: drogeria@drogeriazdrowie.pl
Więcej informacji znajdziesz w
REGULAMINIE.