WYSYŁKA, PŁATNOŚCI I REKLAMACJE

Metody dostawy:

Możesz skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru swojego zamówienia:
1) Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
2) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
3) Odbiór w punkcie odbioru.
Odbiór osobisty opłaconych zamówień dostępny pod adresem: 
Kidy Sp. z o.o.
ul. Kopijników 73B,
03-274 Warszawa

Metody płatności:

Możesz skorzystać z następujących metod płatności:
1) płatność za pobraniem,
2) płatność przelewem na konto sklepu,
3) płatności elektroniczne.

Dane do przelewu:
Kidy Sp. z o.o.
ul. Kopijników 73B,
03-274 Warszawa
mBank S.A. 77 1140 2004 0000 3202 8024 7593


W tytule prosimy wpisać numer faktury.

Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach sklepu a w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej w REGULAMINIE.


Wysyłka zagraniczna:

W przypadku, gdy Twoje zamówienie ma być dostarczone poza terytorium Polski, możliwa jest wyłącznie płatność z góry a koszty transportu ustalane są indywidualnie poprzez kontakt mailowy. Koszty transportu zależą od adresu dostawy, wagi produktów i aktualnego cennika przewoźnika.


Reklamacje:

Wszystkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące działania sklepu Internetowego lub dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, możesz zgłosić do sklepu:
1) pisemnie na adres magazynu: 
Kidy Sp. z o.o.
ul. Kopijników 73B,
03-274 Warszawa
2) za pośrednictwem e-maila,
3) droga telefoniczną.

Twoja reklamacja powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dokładny adres lub adres e-mail) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.

Udzielimy Ci odpowiedzi w sposób odpowiadający sposobowi przesłania reklamacji, tj. listem poleconym na podany w reklamacji adres albo za pomocą wiadomości e-mail, na adres e-mailowy podany w reklamacji lub z którego została przesłana reklamacja, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

UWAGA - przesyłka/zwrot zareklamowanego towaru do Sklepu odbywa się metodą (firma kurierska i forma przesyłki) wskazaną przez Sklep – informację tę sklep przekazuje Użytkownikowi drogą telefoniczną lub mailową.

Szczegółowe informacje znajdziesz w REGULAMINIE

Rękojmia:

Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Ci produktu bez wad. W przypadku wystąpienia wady zakupionego w sklepie towaru masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Taką reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres magazynu: 
Kidy Sp. z o.o.
ul. Kopijników 73B,
03-274 Warszawa

lub adres e-mail sklepu: drogeria@drogeriazdrowie.pl 


Więcej informacji znajdziesz w REGULAMINIE.