Promocja

Data ważności: 2016-03-30
  • 89,00 74,99 zł

Criorectum sztyft przeciw hemoroidom

Sztyft krioterapeutyczny do leczenia hemoroidów Criorectum leczy i usuwa uciążliwe dolegliwości związane z wewnętrznymi i zewnętrznymi żylakami odbytu.

Criorectum to naturalna kuracja dlatego nie ma przeciwskazań do jej zastosowania.

Leczenie “zimnem” usuwa hemoroidalne dolegliwości takie jak świąd, obrzęk, krwawienie, pieczenie i ból.

Hemoroidy to wstydliwy temat zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Dolegliwość ta często towarzyszy osobom po 40 roku życia lub kobietom po porodzie.

Hemoroidy są jedną z najpopularniejszych przypadłości – około 70 proc. z nas miało, lub jest narażone w przyszłości na hemoroidy.

Hemoroidy są zwane również żylakami odbytu. Są to sploty naczyń wypełnione krwią znajdujące się w kanale odbytu. O stanach chorobowych mówimy wtedy, kiedy dochodzi do ich poszerzenia powodującego zaburzenia funkcjonowania układu pokarmowego. Pojawia się wtedy dyskomfort, ból a nawet krwawienie.

Osoby cierpiące na hemoroidy odczuwają przykre pieczenie, swędzenie lub nawet obrzęk w okolicy odbytu. Korzystaniu z toalety towarzyszy ból a czasem nawet krwawienie. W wyniku otwierania się hemoroidów powstają stany zapalne i rany.

Bezpośrednie przyczyny hemoroidów:

• częste zaparcia spowodowane dietą ubogą w błonnik
  • powstający w ich wyniku zastój krwi żylnej w okolicy odbytu i rozszerzenie żył
  • nieprawidłowa praca układu pokarmowego wywołana stanem zapalnym o podłożu grzybiczym czy pasożytniczym
  • nieprawidłowa dieta (tłusta i pozbawiana błonnika)
  • siedzący tryb życia, brak aktywności fizycznej pobudzającej perystaltykę jelit
  • otyłość
  • dziedziczona podatność na zachorowanie
  • ciąża i poród

Co to jest Criorectum?

CRIORECTUM to anatomiczny sztyft wielokrotnego użycia, wykonany z wysokogatunkowego, specjalnego plastiku, o kształcie cylindrycznej tubki i wielkości małego palca. Sztyft wypełniony jest specjalnie skomponowaną substancją, posiadającą zdolność transmitowania “zimna”, która dodatkowo może być poddawana wielokrotnemu zamrażaniu i rozmrażaniu. Szczelnie zamknięta substancja umożliwia bezpośredni kontakt sztyftu z ciałem, której zadaniem jest tylko i wyłącznie przekazywanie “zimna” w ściśle określone miejsce przez ściśle określony czas.

Sztyf jest przeznaczony do wielokrotnego użytku i nie generuje żadnych dodatkowych kosztów.

Jak działa Criorectum?

Criorectum stosuje się do domowej krioterapii hemoroidów, którego zasada działania opiera się na uznanej przez medycynę i stosowanej od wielu lat krioterapii miejscowej. Kuracja Criorectum jest w 100 % naturalna.

Uzyskana w domowych warunkach niska temperatura jest bezpieczna dla organizmu i nie powoduje jakichkolwiek powikłań. Bezpośrednia aplikacja kontrolowanego zimna do kanału odbytu i na jego okolice powoduje ustąpienie dolegliwości hemoroidalnych takich jak: pieczenie, świąd, obrzęk, krwawienie i ból.

Jak używać Criorectum?

• Przed każdym użyciem sztyft musi być schłodzony min. 2 godz w zamrażalniku lodówki.
  • Criorectum stosuje się doodbytniczo.
  • Czas pojedynczej aplikacji – 8 minut, aplikacja minimum dwa razy dziennie przez minimum czternaście dni – do ustąpienia ostrych objawów.
  • Następnie ilość aplikacji można stopniowo zmniejszać. Po uzyskaniu zadowalających rezultatów leczenia – stosować profilaktycznie minimum raz w tygodniu.

W leczeniu zewnętrznych żylaków odbytu, sztyft należy stosować identycznie według załączonej instrukcji.

Uwaga! Należy umyć ręce przed i po każdorazowej aplikacji CRIORECTUM.

Przechowywanie: Przechowuj sztyft w szczelnie zamkniętym, oryginalnym opakowaniu. Użytkowanie tylko z zgodnie z wymogami producenta, wg załączonej instrukcji.

Dodatkowe uwagi: Ze względu na fakt, iż hemoroidy mogą towarzyszyć innym schorzeniom, jeżeli po 3 tygodniach stosowania Criorectum nie nastąpi żadna poprawa, należy zasięgnąć porady lekarza.

Opakowanie: 1 sztyft krioterapeutyczny wielokrotnego użytku w opakowaniu z zamknięciem gwarancyjnym wraz z lubrykantem ułatwiającym aplikację (15 ml).

Skonsultuj z lekarzem: jeśli jesteś w ciąży lub przed zastosowaniem u dzieci.