Nowość

Data ważności: 2018-06-01
  • 99,00 zł

Supersmile GREEN APPLE – Profesjonalna pasta wybielająca

Profesjonalna wybielająca pasta do zębów o smaku zielonego jabłuszka, bezpieczna i efektywna w użyciu zarówno dla zębów naturalnych, jak i plombowanych i wybielanych. Pasta działa również na korony, aparaty korekcyjne i protezy dentystyczne.

Formuła Calprox bezpiecznie usuwa plamy z powierzchni szkliwa. Profesjonalnie utrzymuje wybielone zęby. Przywraca wypełnieniom, plombom, i koronką pierwotną biel.

Opatentowana formuła Calprox, wchodząca w skład pasty, rozpuszcza błonkę białkową (jasna, lepka powłoka na zębach, na której pojawia się kamień nazębny i przebarwienia), która pozostawiona na zębach może stać się miejscem gromadzenia się pożywienia dla bakterii. Supersmile usuwa powstającą powłokę białkową, dzięki czemu uniemożliwia bakteriom rozwój oraz zapobiega twardnieniu płytki nazębnej do postaci kamienia nazębnego.

Pasta Supersmile nie zawiera szorstkich, ściernych dodatków przyczyniających się do wystąpienia nadwrażliwości.

Nie zawiera parabenów, glutenu, krzemionki, SLS, składników odzwierzęcych.

• Wybielenie: opatentowana formuła Calpro.
  • Odświeżenie: wodorowęglan sodu – jest bakteriobójczy i zapewnia długotrwały świeży oddech.
  • Wzmacnienie: Kombinacja wapnia, fosforanów i magnezu remineralizuje powierzchnię szkliwa.
  • Ochrona: Zwalcza próchnicę za pomocą fluoru (0.14% jonów fluoru).

Pojemność pasty: 119g
Kraj produkcji: Stany Zjednoczone